سيرين عبد النور – عمري معاك

Umri Ma’ak – Cyrine ‘Abdelnour

أنا عمري معاك كفاية

إن أنت هنا وياية

يا شغلني سنين من نظرة عين أنا بعشق فيك دنيايه

ولا يوم في هواك زعلت معاك

دأنا قلبي فداك وعمري كمان

يا حبيب العمر من وقت لؤاك

وأنا حاسة ابتده مشواري

انا شفت غرام اجمل ايام

احلام حلوة بتاخدني

اول إحساس من بين الناس

اخترتك تبقي معايا خلاص

ولا يوم في هواك زعلت معاك

دأنا قلبي فداك وعمري كمان

يا حبيب العمر من وقت لؤاك

وأنا حاسة ابتده مشواري

انا شفت غرام اجمل ايام

احلام حلوة بتاخدني

اول إحساس من بين الناس

اخترتك تبقي معايا خلاص

ولا يوم في هواك زعلت معاك

دأنا قلبي فداك وعمري كمان

يا حبيب العمر من وقت لؤاك

وأنا حاسة ابتده مشواري

Tinggalkan Balasan

